Football is for you & me, not for fucking industry

31 Ekim 2010 Pazar

Başbakan Gelecek Adam Gibi Giyinin!

Ataköy civarında gündüz bir işim vardı. İşim bittiğinde vakit denkliği ve salon yakınlığı dolayısıyla Efes Pilsen ile Pınar KSK arasında oynanan TBL maçına uğradım. Uğramakla çok iyi etmişim. İnsanın gözü gönlü açılıyor. 

Bu maçın yorumu benim işim değil ama iki laf sokmak gerekirse; birincisi bu Karşıyaka'dan bir cacık olmaz, ikincisi Efes Pilsen bildiğimiz gibi. Koskoca salonda 100 kadar KSK taraftarı ile 1000 kadar Efesli + basketbolsever vardı. Maçı pek izlemedim desem yeridir. Efes kızları daha ilginç geldi. Aslına bakarsanız maça girmemin en büyük sebebi salonun yakınında işim olmasından çok salonda Efes kızlarının olacak olmasıydı...

Az önce tbf.org a baktım. Başbakanın rahatsız olacağı tek resim ve haber yok. Oysa Efes kızları en az beş gösteri yaptılar ve Karşıyaka taraftarları önce "Başbakan gelecek, adam gibi giyinin!" şeklinde sonra ise meşhur "... Tayyip olsa, bir koysam laik olsa" tezahüratını yaptılar. Gülümseyerek ve büyük keyifle izledim kendilerini. 

İşte benim objektifimden maç... tbf.org ile arasındaki farkları bulmak meraklısına kalmış.


Hiç yorum yok: