Football is for you & me, not for fucking industry

30 Ağustos 2009 Pazar

Şimdi Yan Bastık

Aziz Yıldırım'ı çıldırtan olay
Başkan Aziz Yıldırım, yedek yönetici olarak listesine aldığı Emin Gürhan İskender'i, yaptığı bir hata sonrası tek kalemde sildi.
Fanatik gazetesinin haberine göre; Yönetime girerken, 1 milyon Dolar katkıda bulunacağı taahhüdünde bulunan ve bunu taksitlerle ödeyeceğini söyleyen İskender’in verdiği çeklerden birinin Düzce tesislerinin inşaatı başladığında muhasebe tarafından işleme konulduğu ancak karşılığının çıkmadığı belirlendi. Herkesin fedakarlık yaptığı dönemde, yönetime yeni giren İskender’in sözünü tutmamasına çok sinirlenen Yıldırım’ın, kendisinden bir daha kulübe uğramamasını istediği ve mazeretlerini kabul etmediği öğrenildi. Bu arada Saracoğlu Stadı’nda tüm yöneticilerin fotoğraflarının bulunduğu panodan İskender’in fotoğrafının çıkartılması dikkat çekti.
(hurriyet.com.tr)
Bugün yarın resmi site bu haberi kesin yalanlar. O zaman işte haberin doğruluğu kesinleşmiş olur. Bu durumda taraftarlar olarak yan bastığımızın resmidir. 1 milyon doların hıncını kale arkalarını 55 yerine 80 yaparak çıkartır. Eksik kalanıda engelliler kapısına tarife asarak halleder. Ne kadar engelli o kadar para.

5 yorum:

huek1907 dedi ki...

Bu haberi okuduğum an aynı şeyi düşündüm. Başkan acısını bilet fiyatlarına yansıtır ve bizden çıkarır.

Adsız dedi ki...

Manisa maçı Migros kale arkası yarıdan fazlası boş. Sion maçı keza öyle. 55 az 1 milyon dolarlık çeke karşılık 75-80 mantıklı. Kolay mı Los Galacticos oynuyor sahada.

yellow_canary dedi ki...

Dün metrobüsle gittim maça. Kapıya yapışmış bir yazı vardı "Fenerbahçe Halk Demektir, 55 Lira Halt Etmektir" şeklinde. Bir amca "bu ne şimdi, ayıp ayıp" diyor. Ben de kapıya yapıştırmışlar diye kızıyor sandım. Meğer amca fiyata tepki gösteriyormuş.

eloi1899 dedi ki...

ya ben bugün gördüm "Ağaya beleş, halka 55" çok güldüm. Sonra düşündüm "lan iyi günümüz bu" yakındır 80 leri görmemiz.

iris dedi ki...

mükemmel iş bu sticker düşüncesi, tepkiyi her alanda vermek lazım. en azından sokaktakiler "kendileride maça girebilsin" diye birilerinin çabaladığını görsünler.