Football is for you & me, not for fucking industry

27 Ocak 2010 Çarşamba

Eşref Apak'ın 3.lüğü iptal mi?

Eşref Apak olimpiyat 3.lüğünü kaybetti mi?

Belki bu durum daha önce duyuldu ve yazıldı.
Belki ben bu haberi görmedim daha önce ve yeni öğrenince şok oldum.
Belki de benim duyduğum haber yanlış.

Nette biraz aradım ama bulamadım ne doğrulatacak bir haber, ne de aksini...

Ancak olay şu:

Eşref Apak aslında ilk üçe giremediği bir durumda ilk üç içindeki bir sporcunun diskalifiye edilmesi sonucu podyuma çıkmış ve 3. olmuştu. Dolayısıyla yönetmelikler gereği bazı ödüller almıştı.

Bir kaç yıldır süren uluslararası mahkemeler ve spor üst kurulları diskalifiye edilen sporcunun haklarını iade etti ve Eşref'in 3.lüğü iptal edildi.
Kazandığı ödüllerde geri alındı ! Olimpiyat ödül sıralaması ve ülke sıralaması değişti.

Var mıdır bilgisi olan?

Hiç yorum yok: